Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

ΠΩΣ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΕΤΕ ΜΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ.


ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΡΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ, ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, Ο ΤΙΤΛΟΣ ΣΑΣ, Η ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΞ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.


ΑΠΟΚΤΗΣΤΕ ΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΔΥΝΑΤΟ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΣΧΕΤΙΖΕΙ ΜΕ ΕΣΑΣ Η ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΡΙΖΕΙ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ. Η ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ ΜΕΛΑΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΙΑΚΟ ΜΑΣ ΕΚΤΥΠΩΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, Η ΚΑΡΤΑ ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ.

ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ. ΤΗ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ ΜΑΣ. ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΥ ΝΑ ΧΩΡΑΕΙ ΜΕΣΑ Σ’ ΑΥΤΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.

ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ, ΕΧΕΤΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου